Ajaj, träningsverk idag

Körde ett jätteskönt Aikido pass igår men idag känner jag minsann av att det är sjukt dumt att skippa stretchingen. Ja ja, positiv smärta heter det väl ;O)

Idag är det den 16e vilket betyder fyra dagar kvar tills barnbidraget dimper ner. Det är väldigt välkommet just nu. Som vanligt så lär det försvinna på en kvart eller nått.

Båda kiddsen är i stort behov av nya vintervantar.
    Som vanligt blir det ett par HESTRA. De ullfodrade, bättre vante finns helt enkelt inte. Så gott som vattentät, varmast på marknaden, och dessutom superlätta att få på även på den minsta ickesamarbetande lilla ettårshanden. Den absolut bästa vanten jag någonsin stött på och då jobbade jag även på förskola några år innan jag började studera.

I år har jag sett rosa i affären. Sånna blir det absolut till båda töserna. Litens overall är brun och Storbus är gammelrosa, Blir nog snyggt.

Dessutom ska jag klicka hem tröjan med tillhörande kjol från my little corner. Får bli julklapp till Liten. Och en röd piratklänning till Storbus, även den som julklapp. Tänk vad det känns bra när man kan motivera shoppingen som julklappar :O) Då är man ju helt plötsligt snäll och givmild istället för köpgalen :O)

Nu ska jag till skolan, ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0