Efterlängtade paket och lite shopping.

Fyller år på Fredag så igår damp det årliga födelsedagskortet ner från farmor och farfar i Malmö. I det ligger det varje år ett presentkort på HM.

Så idag blev det äntligen ett par mörka otvättade &DENIM Squin :O) Sååå fina är de.

Fick även paket från HM innehållande älsklingens julklappströja från Viktor&Rolf och den fantastiska lilla svarta sidenklänningen. Tyvärr var den i tightaste laget så den åker tillbaka. Inge snyggt med fyra tuttar 
:O( Jättetrist verkligen för den var i övrigt helt fantastisk. 1000 gånger snyggare än på bilden. Vidden i kjolen var helt underbart jätte stor.

Kommentarer
Postat av: Debbie

ååh, så den e fin? Låter ju toppen! Vill seeee! Kanske man borde slå till på, hihi. Va kosta den?

Btw.. vaffö haru inte sagt att du bloggar fööör innan :D hihi

2006-11-22 @ 22:10:47
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Yllis

Asfin. Skit att den inte passa. Ska skicka tillbaks den imorgon, kan ta med den och visa först om du vill. 398 kostade den. Typ gratis :)

2006-11-22 @ 22:23:27
Postat av: Yllis

Men jag har ju börjat precis ju :O) Fast har jag inte sagt det? Trodde det. Nu ska jag knoppa. tabb tabb;D

2006-11-22 @ 22:29:25
Postat av: Debbie

Hihi.. tabb tabb! Är jätteglad, hoppas verkligen att den kommer in igen.. för jag vill att du ska ha den ju :) Hoppas du får superkul och mysigt i frankrike nu! Födelsedagskramar i förskott :)

2006-11-23 @ 18:32:20
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: yllis

mmm, får hålla koll på returer.
Tack tack. Jag lovar på hedersord att ha jättekul. Kan tom. ha lite kul åt dig med snäll som jag är :O)

2006-11-23 @ 19:02:29
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0