Galet trött idag.

Vaknade kl 03.40 av att Liten illvrålade i sin säng. Genomsnorig. Eftersom Storbus redan nattvandrat över till vår säng så fick jag krypa ner bredvid Liten i hennes säng för att slippa trängsel och sparkar. Fy bubblan, vi behöver verkligen köpa en ordentlig bäddmadrass till Litens säng, känner mig som prinsessan på ärten just nu, kan känna varenda liten fjäder i hela sängen :O(
    Hur som helst så ligger Liten och snorar och bökar och håller mig vaken fram till halv sju på morgonen, gäääääsp. Så svårt att inte bli arg på henne, det är ju faktiskt hon som är sjuk, inte jag.
 Så idag är det jag som vabbar. Hoppas på att skruttan ska sova en ordentlig middagssömn i alla fall så att jag får ta igen mig lite. Fast egentligen så borde jag sätta mig och läsa lite i kurslitterauren, typ nu, när Liten gluttar på Strawberry Shortcake.
 Ska bara surfa lite först ;O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0