Hemma från PARIS!!!

Har haft en underbar weekend med J. Vi har tryckt i oss croassainter (ehhh, hur stavas det egentligen???) som vi doppat i nutella typ hela dagarna. Mumma. I övrigt så var maten helt otippat faktiskt inget att hurra för. Antingen så har vi haft sjuuuuk otur eller så är det franska köket helt och hållet överskattat. Jag hoppas för fransmännen att det är det förstnämnda.
Vi har prommenerat
, prommenerat och prommenerat lite till. Blev inte så mycket tid för shopping tyvärr men lycklig blev jag när vi sprang in på HM för att köpa en mössa till J när jag sprang in i min älskade sidenklänning (som Debbie tog över) i MIN storlek. Haha, inte alla som åker till Paris för att köpa en klänning man kan (kunde) hitta på postorder här hemma ;O)
Mycket mer shopping än så blev det knappt. En mössa till mig med och så ett par julklappar till Liten och Storbus.
Vi hann däremot se en hel del, som tex. Eifeltornet, Gallerie La Fayette, Notre Dame och Louvren. Visst var det häftigt att vandra runt bland alla de fantastiska verken som de har inne på Louvren, men själva byggnaden var helt magnifik och imponerade minst lika mycket på mig som självaste Mona Lisa :O)




Har försökt att knåpa ihop ett litet collage från Paris. Kolla in den helt galna julbelys
ningen på Gallerie LaFayette.


Kommentarer
Postat av: Debbie

Åh, vad läckert!!!

2006-11-28 @ 00:43:55
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0