Idag då?

Hmmm, gick inge vidare med boken igårkväll heller, ger den ett sista försök ikväll (efter OC såklart, är total sucker för den serien), men sen får nog tråkboken vila ett tag medan jag ger mig i kast med nästa bok, hoppas verkligen att det kommer att hjälpa. Fokusera på nått annat ett tag liksom. 

Var och tränade idag, shit vad skönt och kul det var. Känns som om det var 3-4 veckor sen sist fast det bara är 1½. Var så skönt att helt gå in i träningen ett tag och totalt glömma allt annat. Ägnade inte en tanke på varken sömnpillerböcker eller vardagsbestyr på 1½ timme. Nice.

Ikväll blir det såklart OC med en kopp te och sen ett sista försök med bokfan (ursäkta språket, men det känns faktiskt ganska så mycket bättre bara jag får svära lite granna ;O))

Frukostdejten idag var förresten jättemysig. Hembakta frallor, Massvis med god juice och som grädde på moset, lots and lots of fruktsallad. Yummy. Vi kom faktiskt fram till en hel del med vårt nya projekt oxå, känns ju bra med tanke på att det var därför vi träffades, men alla i gruppen är så mysiga så jag skulle lugnt kunna frukostdejta med dem fler ggr bara för skojs skull.

Åh jag måste ju berätta att jag fick min älskade "Allt i hemmet"  igår, fullspäckad med julmys.

Åh vad jag längtar till knarr under skorna, juldofter i hemmet och stämningshöjande stjärnor och stakar i vart och varannat fönster. Jag fullkomligt älskar att kvällspromenera i ett vitt sagoland med alla dessa mysfaktorer i husen man passerar. Det är så fridfullt på något sätt, jag känner ett helt annat lugn i kroppen då. Mmmm, nu ska jag gå och drömma mig bort och kolla in OC.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0