Idag damp Ellos klänningen ner i brevlådan

Så himla skönt att slippa gå ner till "posten". Lat? nehejdå, lite bekväm av mig bara ;)

Klänningen var faktiskt riktigt fin. ellos klänningJag hade gärna sett att tyget varit tjockare/stadigare
men man kan ju inte få allt för 199 kronor. Passar utmärkt som vardagfin klänning.

Köpte även ett par ribbade mörkgrå strumpisar idag på HM plus en ny kartong med min vanliga hårfärgningsfärg.
Så snart ser jag nog ut som en människa igen ;O)


Liite ledsen är jag över att den fina sidenklänningen inte passade :( Men å andra sidan satt den som en smäck på söta Debbie så hon tog den istället :O)

Vem vet, kanske jag hittar en egen dröm i Paris i helgen, för imorgon åker jag och älsklingen dit. Utan barn :O)

Kommentarer
Postat av: Debbie

Åååh.. förstår att du är ledsen för att den inte funka! Men jag tror du kommer hitta massa fint i Paris som ingen här kan få tag på.. så tycker inte du ska vara alltför ledsen ändå :) Tror iaf att den från Ellos är jättefin på dig, vet ju att du passar i den modellen :) Kramis!

2006-11-23 @ 19:31:09
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0