Impuls Yllis, thats me.

Sitter och tokkämpar med min skriftliga examinations uppgift som ska vara inne på torsdag. Jag vill så gärna bli klar ikväll så att jag helt och hållet kan ägna mig åt OC och skön träning imorgon kväll. Behövde ett litet brejk mitt i skriverierna så varför inte passa på och klippa lugg? Jag vet, en normal människa skulle hålla sig och vänta ut den illasinnade impulsen och antingen glömma bort allt vad lugg heter eller boka in en klipptid hos en duktig frisör. Men nu så var det ju jag som fick impulsen och jag har ju så svårt att stå emot. Så ritch ratch var luggen där :O) Till min stora glädje och älsklingens lättnad så blev det tom. riktigt bra. *pustar ut*. Så nu sitter jag här vid datorn igen. *viskar* med en jätteröd hårfärg insmetad runt halva huvudet. Även den en impulsgrej som råkade trilla ner i korgen när jag handlade mat på VI tidigare idag. Ska försöka få till ett bra kort och lägga in så fort jag är färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0