Jag har blivit beroende....

Skrev för ett tag sen att jag ropat hem en auktion gällandes I:D Bare mineral  foundation Tradera. Lyckades även fynda en ny och plastinpackad Kabuki borste att applicera foundationen med då den är i puderform.
Gaaah vilka produkter. Jag som endast använder foundation till fest oftast har blivit värsta addicten. Jag går numer inte utanför dörren utan min älskade foundation. Syns knappt att man sminkat sig samtidigt som hyn blir som en persika :O)
Love it
helt enkelt. Nästa auktion blir nog en fin rouge tror jag.

Kommentarer
Postat av: Liv

Oj, det såg riktigt lyxigt ut. I:d är så bra som det sägs alltså? Det mest exklusiva som jag kört med i foundationväg är Clinique så det är nog dags för att testa på I:d. Har du några rekommendationer till en känslig hy som jag har? Får man fråga vad ditt kostade? *nyfiken* Blev många frågor :)

2006-12-05 @ 08:03:01
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: yllis

Jag har också känslig hy som mycket lätt blir torr. Men nu är jag helt såld på I.D. Man får ett jättefint resultat som inte ens ser sminkat ut, och det bästa är att huden inte stängs in så den torkar inte ut heller.
Jag gjorde så att jag gick till Åhléns city och kollade vilken färg som passade och sen ropade jag hem grejjerna på tradera. Finns massor med i.d. där som är nytt och oanvänt. Jag betalade 250 för foundationen och 170 för borsten om jag inte minns helt fel. Tjänade ett par hundringar i alla fall :O)
Låååångt svar blev det. fråga gärna mer :O)

2006-12-05 @ 15:00:45
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0