Veckan började super.

Gammal thatter, (Take That fan) som jag ju faktiskt är, och fotbollsälskare dessutom så var det ju en ren självklarhet att jag skulle gå på fotbollsgalan igår. Åh vad kul det var. Jag och systerO. som jag gick med, satt och fnissade som små fjortisar hela galan. TT var preciiiis lika söta som förr om än lite äldre. Hrm, okej då mycket äldre. Herr Donald måste ju vara närmare 40 nu ;O) Skitsamma, jag älskar mysiga nostalgitrippar. tt

Måste dock erkänna att det var liiite väl tidigt för en inbiten gnagare som jag är, att sitta och applådera Elfsborg i tid och otid. *mutter mutter* VI VAR JU SÅ NÄÄÄÄRA!!! *snyftar lite till över den där straffen som heelt missades*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0