Aprilsommar...

Härliga underbara sommarvärme.
Idag var det verkligen sommar hela dagen. Line kom över med sina goa tjejer, så vi spenderade hela dagen lekandes i parken. Tjejerna plockade vitsippor och tussilagos i mängder men han med att leka ordentligt med.

Mira har en riktigt shysst teknik när hon plockar blommor. Jag har sagt åt henne att plocka dem så nära gräset som möjligt så att hon får med stjälken ordentligt. För att kunna plocka så nära gräset som
möjligt så la sig lillskruttan platt på marken för att se var stjälken började. Detta gjorde hon
vid varje blomma hon tog, sötnosen :D 

Jag inveg mina fina randiga shorts från Asos och jag gillar dem verkligen starkt. Kommer att bli flitigt använda i sommar känner jag.


Dagen avslutades med middag på balkongen. Love it!!!


Kommentarer
Postat av: Line

Det var super trevligt att ses idag, vi måste göra om det snart!
Kram

2007-04-15 @ 22:15:43
Postat av: yllis

Line: Visst var det :D La inte upp några bilder med dina tjejer för jag visste inte om det var ok. Kunde ringt och frågat men är på tok för lat för att hämta telefonen ;P
Kram och godnatt

2007-04-15 @ 22:31:47
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0