Fattar inte vad jag gör inne vid datorn egentligen...

Solen skiner för fullt och vad gör jag? Jo sitter vid datorn och gör ingenting vettigt alls egentligen. Vågar knappt säga det men idag har min dator funkat heeeelt utan anmärkning. Mycket mystiskt vill jag lova. Har ju knappt kunnat använda den alls senaste veckan. Mycket mycket konstigt, tror nästan att den bara vill vagga mig in i falsk säkerhet för att senare ikväll volontära sig som Majbrasa :S
Vem vet, den som lever får helt enkelt se:P
Men som sagt, jag skyller alltså heeeelt mitt beteende på att datorn för första gången på en smärre evighet faktiskt är samarbetsvillig, då måste ju även jag bjuda till lite liksom och hålla gamla Bettan sällskap. Eller hur....?

Och ärligt, visst blir det väl sol någon mer dag? Eller?

Kommentarer
Postat av: Debbie

Haha, jag gör precis som du... precis sett för många avsnitt DH :P det är verkligen en drog! :P

Det gick bra med fossingarna!! :D Inga skavsår alls, inte ens på g! Däremot var belastningen nå helt annat, haha.. den kunde varit roligare.

2007-04-30 @ 16:28:44
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: yllis

Mmm, nu har jag girlsen igen så nu får jag lugna mig med tv-obsessing ;P

Skönt att det gick bra med fossingarna:) Belastningsgrejjen är nog bara att öva och ignorera.
Pöss pöss

2007-05-01 @ 11:37:06
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0