Jag blev utmanad...

Av J (min dator vägrar länka för tillfället, återkommer med länk sen)

A ) Fyra jobb jag haft:
1. Event personal
2. Croupier
3.Barnskötare
4.Garderobier


B ) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Grease
2. Pulp fiction
3.Backbeat
4.Dirty Dancing

Hmm, gillar tydligen filmer med mycket musik i :)

C ) Fyra ställen jag bott på:
1. Stureby
2.Årsta
3.Högdalen
4.Hökarängen

N'stan i rätt ordning med ;P

D ) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Cityakuten
2. Lost
3. Prison break
4.Gilmore girls

E ) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Barcelona
2.London
3.Paris
4.Halkidiki (Grekland)

F ) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. Den där Debbie (www.dendardebbie.blogg.se)
2.AFF (www.alltforforaldrar.com)
3.Kicki (www.litesomjag.blogg.se)
4.Tradera (www.tradera.com)

G ) Fyra favorit-maträtter:
1. Sushi
2. Lasagne
3.Wok i alla dess former
4.Allt grillat på sommaren :D

H ) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Barcelona (bästa staden i världen enligt mig)
2.På Robbie konsert
3.I Malmö hos farmor och farfar
4.I cellen ;P

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej! Jag blir så glad av att se min blogg bland dem du uppger :). Riktigt stolt!!! Men jag besöker ju din dagligen också, så det så!!! Kram/Kicki

2007-04-24 @ 19:34:51
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Debbie

Haha, woohooo! God Im proud! :D

2007-04-24 @ 19:39:32
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: yllis

Kicki och Debbie: Men ni är ju sååå intressanta och bra ju ;) KRam

2007-04-24 @ 22:03:03
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0