Jag har fått jobb!!!!

Idag skuttar jag på lätta små fötter igen....Var på anställningsintervjuv i förmiddags på en restaurang vid en stor golfklubb I Väster Haninge. Kvinnan jag träffade var supertrevlig och hela atmosfären på stället kändes bra. Men det bästa av allt är att jag får jobba lite som jag vill, så jag kommer att kunna tokjobba de veckor jag inte har barnen och sen vara ledig då tjejerna är hos mig :D
Lönen var väl inte nått att hurra för men vafan, bätte än inget liksom. Speciellt med tanke på att arbetstiderna passar så bra. Inte många jobb som gör det liksom.
Kommer att jobba lite under Maj med vilket känns riktigt skönt.
Är galet lättad nu...en tung sten som fallit vill jag lova....


Kommentarer
Postat av: Kicki

Stort grattis! När man minst anar det så vänder det! Vi ses i morgon :). Kommer du till Tranan före Cliffan?/Kicki

2007-04-20 @ 18:35:04
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Debbie

Åh, nämen grattis vännen!! Det visste jag inte om! Hihi, gu va bra! Stor kram! :D

2007-04-20 @ 21:03:25
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: yllis

Kicki: Tackelitack :D Känns såååå skönt. Jag ska inte med och äta imorgon så jag kommer först till Cliffan. Typ vid nio eller nått. Ses då :D

Debbie: Men visst sa jag att jag skulle på intervjuv? Skitsamma :P Tackar och kramar t-bax :D

2007-04-20 @ 23:20:31
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0