Kom hemifrån trots allt idag...

blev en ett par timmar lång runda i Farsta C. med Debbie idag.

Köpte lite presenter till Miran till födelsedagen på fredag.
Leksaker har hon i överflöd så det blev lite kläder och "demadem" och sånt som hon älskar.
Har lite my little pony paket här hemma redan så nu får det vara bra. Så svårt att köpa nått till en unge som redan har typ allt.
Leksaker finns det så det både räcker och blir över.
Böcker har vi fler än vi lyckas läsa, det är ändå alltid samma som läses ändå liksom.
Kläder har hon egentligen så att det svämmar över.
Hon ärver ju massor från storasyrran samtidigt som jag är en smått shopaholic när det gäller barnkläder (jaja, över huvud taget då ;P ).
Cyckel får hon ta över Leians nu i vår så jag vete katten vad man ska hitta på egentligen.
Vet att hon kommer bli överlycklig över ponniesakerna så resten kommer nog kvitta vad det än är liksom.

Imorgon ska det inhandlas ballonger och kalasgrejjor. Och jag får bara inte glömma att köpa presentpapper. Påminn mig snälla ......;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0