Lerat i skolan idag...

tänk att det kan vara så skoj att lämnas alldeles ensam med en lerklump och lite verktyg. Snacka om att man blir som barn på nytt. Knåda, kavla, bygga och klämma. KAN det bli bättre? Sjukt kul var det i alla fall.

Idag var det jag som hämtade kiddsen på förskolan. De ska bo hos mig i drygt två veckor på raken nu för J drar till Las Vegas med boysen på Torsdag. Är liiite avis på honom men han förtjänar verkligen att få komma iväg ett tag och bara leva lite. L.V har länge varit ett av hans drömresmål så jag är verkligen glad för hans skull :D

Ska bli mysigt att få rå om girlsen så mycket med, även om jag fasar för hur sjukt trött jag kommer vara om nån vecka ;P Har ju blivit lite bortskämd nu med sovmorgnar och sånt.


Förälskade mig lite smått igår med. I en alldeles underbar sommarskapelse från Animal. Visst är den väl fin?
image127




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0