Tröött idag men det var det värt...

Kvällen igår var helt galen och helt underbart skojjig. Jag kom till Cliff Barnes runt halv tio, då satt där redan ett glatt gäng tjejer och "smuttade" på sina vinglas.
Det första galna var att lokalen snabbt blev knökfull och att klientelet bestod till 90% av det manliga könet. Me like, jag har alltid varit "smått" killtokig så här kan vi snacka om drömscenario ;) Tyvärr är jag ingen vidare bra singel och märker aldrig när folk flirtar med mig ( därför jag alltid har så många killkompisar tror jag ;P ) och är inge vidare bra på att flirta själv heller. Men vafan, jag var inte där för att ragga heller ;) och hångla runt med främlingar är nog inte riktigt min grej.
Galet nummer 2 var att kl elva släcktes lokalen ner och pampig filmmusik dånade ur högtalarna samtidigt som varenda stol på stället förvandlades till små dansscener. Det blev ett helt galet röj och folk stod och dansade och skränade till allt från Carola och Herreys till Robbie Williams till........Ronny och Ragge!!! Sug på den ni:P Sjukt kul kväll i alla fall. Så skönt med ett ställe där alla var glada och trevliga och inte intresserade av att stå i ett hörn och värdera varandra, som tyvärr är så vanligt när man är ute.
En efter en av tjejerna droppade av och tillsist var det bara jag och Kicki kvar. Vid halv ett drog Kicki hem medans jag mötte upp en klasskompis på BlueMoonBar. Där dansade vi Carola dansen tills vi var härligt svettiga och åkte hem.
Hoppas på lite bilder från Kicki och Tess sen som jag kan lägga upp.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tjaaaaaa! Jag förstår att du är trött. Det är jag med trots att jag kom hem vid 1-snåret. Men jag är ju äldre än du också ;). Jag har lagt upp lite bilder på min blogg - kom in och kika vettja! Stort tack för igår!

2007-04-22 @ 19:07:24
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Debbie

Haha, va va de där för träff egentligen?! :P Och veeem var klasskompisen? :D

2007-04-22 @ 21:43:03
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: J/Sivan

Hej, hej! Brukar läsa din blogg - och har en liten utmaning till dig i min blogg.

2007-04-23 @ 08:38:49
URL: http://varldenenligt-j.blogspot.com/
Postat av: yllis

Kicki: ska genast in och kika på bilderna :D Maila gärna över dem till mig med: [email protected]

Debbie: En uuuunderbar träff ;P

J/sivan: Vad kul, ska genast anta utmaningen :D

2007-04-23 @ 15:24:12
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0