Sjuuuukt ont i benen idag...och dyngtrött :P

Eftersom det inte blev nån Harry Potter och öl igår så kom ett par Aikidoka kompisar hit istäållet och drack vin och öl. det blev en trevlig kväll och jag trillade väl i säng runt tre eller nått.
Idag har jag varit trööööött.... Men det var det ju värt får jag lov att erkänna.

Klanthäcken Yllis glömde däremot att stretcha efter joggingen igår så idag har jag gråtit i varenda trappa och nedförsbacke. Sån sjuk träningsvärk :S

Lillsis My fyllde 10 år idag så på kvällen blev det födelsedagsmiddag i Rissne. Min familj på pappas sida är som en stor härlig Italiensk familj dessa middagar. Alla låter, gestikulerar och gapar i mun på varandra. Rörigt men underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0