Sorry to say... men jag blir verkligen uttråkad av att vara ledig...

Hade verkligen sett fram emot den här veckan. Slappa, inga krav, bara ta hand om mig själv... Men det är tråååååkigt i längden.
Blir alldeles rastlös av att inte ha nått att göra. Visserligen har jag massor att göra, typ  saker som städa, vika tvätt och fixa och trixa här hemma. Men motivationen för att ta tag i allt detta är heeeeelt omöjlig att hitta tyvärr.
Tycker inte ens att det är skönt att ligga på balkongen i stekande sol med en bra bok. För varmt helt enkelt, korta studer åt gången är ok, men inte i längden.
Hjälp, vad ska jag göra? Alla jobbar så jag kan inte trakassera mina nära och kära heller :(
Fyyy vad det är synd om mig som är så ledig ;)
(Funderar faktiskt på att ringa jobbet och se om de behöver hjälp nån dag, men är jag helt knäpp om jag gör det? )Antagligen :P

Kommentarer
Postat av: jossan

haha, jag håller med dig, hade gärna kunnat börja skolan i måndagas när ALLA andra började, känns meningslöst att sitta hemma och pilla sig i naveln en hel vecka, SJÄLV :(

2007-08-24 @ 09:21:46
URL: http://asgrymmajossan.blogg.se
Postat av: Yllis

Jossan: Eller hur!!! men jag lyckades få rätt skoj igår trotts allt och nu är det ju helg och så. Ses snart!!!

2007-08-24 @ 15:42:30
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0