The winner takes it all......!!!!

Ja just ja, vann det gjorde ju lilla jag. Vilket är ganska sjukt med tanke på att jag sög duktigt....tydligen sög de andra än värre :D

Vilket fall som så hamnade vi på Medis med varsin öl i handen, som såsmåningom utvecklades till ett rätt friskt alkoholintag... Tillsammans med ett par toksöta Italienare drog vi sen vidare och festade natten lång. Kom hem vid femtiden imorse efter att ha lovat att ta med The Italiens på en minigolfrunda idag.

Och eftersom jag håller vad jag lovar så ska jag nu ta en snabb dusch innan jag åker iväg för att kicka deras små Italien asses.....!!!

Kommentarer
Postat av: Liv

Haha, härligt! JAg tror du sopar banan med dem. :D

2007-08-24 @ 19:50:03
Postat av: Torhill

vad roligt :)
Lugna veckan blev nog inte så tråkig iallafall ;)

2007-08-24 @ 21:24:52
Postat av: Kicki

Hoppas du har riktigt roligt just nu :)!

2007-08-24 @ 22:35:38
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Yllis

Liv: I so did :D
Torhill: Den blev ju inte det, hade jätte trevligt idag faktiskt...
Kicki: Det hade jag :D Söta Italienare och vinst i minigolfen, vad mer kan man begära??? ;)

2007-08-24 @ 23:36:01
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0