Great minds think alike....

Mötte upp Debbie på IKEA idag. Iklädd svarta stuprör från HM och min älskade ullklänning från samma ställe möttes vi upp i gång 10 på "tag själv lagret"... Debbie börjar garva när hon ser mig och öppnar lite snyggt jackan... under har tjejen exakt samma outfit som jag...!!!
Hahaha bara till å garva... med tanke på att ungefär halva våra garderober består av likadana kreationer så var det ju faktiskt bara en tidsfråga innan detta skulle hända... men what can i say? The girl got style...!!!

Jag lyckades i allafall hitta vad jag kom för, viktigast var staffliet som Leian ska få i julklapp...

Så här sjukt kul hade vi i alla fall på barnavdelningen ;)

image297

 




Kommentarer
Postat av: Debbie

HAHAHHAAHAHAH.. shiiiiit va ugly jag är som blomma på andra bilden *asg* oh my, seriös skrattkramp i magen!

2007-12-20 @ 20:58:04
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Yllis

Debbie: hahahaha there´s more where that came from ;P Inte sååå konstigt att folk snegla på oss där vi stod med våra små hattar :D

2007-12-20 @ 22:40:23
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0