IKEA besök i förrgår...

Äntligen får jag väl lov att säga... har nu kommit på vad oerhört mycket jag saknar bilen... nu måste jag helt plötsligt ragga upp nån till å köra mig om jag ska handla stora tunga saker... tänkte inte på det. Går inte att vara lika impulsig som jag i vanliga fall är:P
Men men, bästa Katarina ställde upp med sin tid och sin bil så nu har jag äntligen fått hem tjejernas nya bokhylla och lite annat smått och gott. Tyvärr var staffliet som Leia ska få i julklapp slut, men det kommer in nu i veckan så det blir helt enkelt till å åka en ny sväng nån dag...
Fixade i ordning på tösernas rum igår, så nu har de fått en ny bokhylla med tillhörande korgar samt en vägghylla att ha alla "skapande material" på... bredvid den finns även plats för Leias kommande staffli :D Kommer bli en liten ateljé hörna där... såååå mysigt och Leia är ju precis som jag när det gäller att skapa :)

Så här fint blev det med nya bokhyllan... kunde inte motstå de fina lysande stjärnorna heller, kommer töserna gilla :)
 

Köpte även en sjukt söt liten skriúvdragare till mig.. har ju ingen längre och så bara låg den där i en stor korg och ropade på mig... alldeles chockrosa, pluttig och tro det eller ej, totally fungerande med;)
Jag la en glasspinne bredvid så att ni verkligen kan se hur liten den är:)




Kommentarer
Postat av: Debbie

Hahaha.. Pelle!! ;D

2007-12-20 @ 19:22:45
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Yllis

Debbie: :P

2007-12-20 @ 20:29:55
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0