Inte schysst!!!

Min helg i korta drag...

Fredagen var ju rätt febrig som ni såg... vaknade lördagmorgon helt feberfri och ganska pigg.
Vågade mig förbi Robin en kortis på kvällen och smuttade lite på hans hemgjorda glögg... var där en timme, drog hem då gästerna börja drälla in på riktigt.
Feberfri hela natten och hela söndagen.... fram till sex tiden då jag satt på GAKs styrelsemöte och bara sega ihop totalt :S Även denna natt har gått i feberns tecken och nu har även snoret hittat hit och täppt igen min stackars näsa... Vafaaan..... får man verkligen vara feberfri i 1½ dygn och sen få tillbaka skiten? Inte ok enligt mig!!!

Sessorna kom hem igår med... även de snoriga, febriga och tom. hostiga :(

E INGEN LEK att vara däckad själv och så vara tvungen att passa upp och rå om två små sjuka donnor som e för sjuka för att vara på förskolan men tillräckligt pigga för att jävlas med allt och alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0