Julmarknad i Martinskolan!!!

Det vågade vi iväg oss på idag, jag och töserna.
Att få komma ifrån lägenheten och andas frisk luft var galet uppfriskande bara det... sen att få strosa runt i ett landskap fullt av pepparkakshus och andas glöggdofter och granris var helt underbart... Tjejerna fyndade både det ena och det andra, både ätbart och lekbart... Själv nöjde jag mig med att köpa två burkar hemgjord marmelad. En med citron och en med aprikos. Ska nog ta mig en smörgås eller två så fort barnen somnat...måste ju veta vad jag köpt liksom ;)

Kommentarer
Postat av: Liv

Åh, vad roligt det lät! Vad skönt att ni kommit ut lite. Man blir ju lätt galen till slut av att vanka inne.
Var den god marmeladen? :)

2007-12-14 @ 10:01:56
Postat av: Yllis

Liv: Aprikosmarmeladen e helt fantastiskt god... den andra har jag inte testat än... men den ser god ut :P
Men du, VAR ÄR DIN BLOGG!!! ??? Får ju abstinens nästan ;)

2007-12-18 @ 10:40:50
URL: http://www.barajaget.blogg.se
Postat av: Liv

Min blogg är nerstängd pga av att det kändes olustigt nu när jag söker jobb och så. Skittrist men det kändes ändå rätt. Plus att det är lite i terapisyfte för mig också att tona ner mitt ego lite. (Låång historia ;)) Men jag återkommer!

2007-12-30 @ 23:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0