Sabla skit stövlar *gråter*

I lördags stack dragkedjan på mina svarta skinn stövlar. Skit också tänkte jag, men eftersom jag har kvittot kvar och de köptes i September så tänkte jag att Din Sko säkert kunde få dem lagade.

Eller hur va , killen berättade att de inte lagade sånna skador utan bara reklamerade för att det skulle kosta så mycket att sprätta upp och sy om hela dragkedjan. Så jag fick helt enkelt nöjja mig med pengarna i handen. Killen var i alla fall snäll och ringde runt till de affärer som hade kvar stöveln för att kolla om min storlek fanns kvar. Det gjorde den naturligtvis inte. Så nu sitter jag här och är jätte arg och ledsen :( Jag älskade verkligen de stövlarna, precis min stil och liknande finns inte nånstans *snyftar och snyter mig i koftärmen*.

Lite tröstshopping blev det såklart då. En skjortklänning från JC helt otippat, och en topp från HM (mindre otippat ;P )

Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0