Seg idag efter gårdagen....

hade en jättemysig Lördag med förfest hos en kompis-kompis, till Melodifestivalen. Trevligt sällskap, vin och en grymt snygg trubadur. Kan det bli bättre?

Självklart så var lyckan total när den alltid lika hete Andreas Johnsson tog sig vidare med sin trallvänliga låt till Globen-finalen.

Kvällen avslutades på Rival efter ett konstigt fel-hopp förbi Rock klubben på ClubTivoli.

Efterfest (om man kan kalla tre sömniga, halvfulla zoombies för efterfest) och övernattning på samma ställe som förfesten. Tre trötta lirare i en 140 säng. Trångt och mysigt ;P

Nu ska jag snart gå och träna och ikväll blir det pyamasparty hos Jessa. Precis som på den gamla goda tiden. Jag, Jessa, galet mycket te och skitsnack :)

Imorgon ska jag till skolan och förhoppningsvis avsluta min serie med fågel Fenix tavlor.

Ha det!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Andreas var bra men jag vet inte riktigt om jag gillade hans outfit lika mycket ;-)

Ha det gott!

2007-02-25 @ 16:22:59
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: mannen

tja yllis!!!!!!! :) vad kul med för- och efterfester! jag tror nästan jag slog ditt samsovande för vi sov härrom natten 4 stycken i en ... ja det är frågan hur stor sängen var. 140 eller kanske mer? ja, jag låg som en fiskpinne i alla fall. de andra somnade, men inte jag. ack ack. hursomhelst, ha det super!! pe och kå!

2007-02-25 @ 22:29:42
Postat av: Emma

Hej gumsan! Vill bara påminna the shopoholic - tillika bokmal- att det är bokrea nu!! Vi hörs på msn för lite skvaller hoppas jag....
Kram Emma

2007-02-27 @ 09:03:45
Postat av: yllis

Mia: Sant, hajjar inte själva skinnkostymgrejjen liksom :S

Mannen: Fyra i en säng, du ska då alltid vara värst :P Jag kommer på fredag vännen. Har jag sagt det???

Emma: Bokrean ja... me like. Har inte hunnit förbi än, får se om jag lyckas hitta nått bra.
Msn-skvallrar anytime darling ;) kram

2007-02-27 @ 18:47:13
URL: http://barajaget.blogg.se
Postat av: manne

NEEEJ det har du inte sagt!!! fan vad grymt kul!!! :) :) :)

2007-03-01 @ 18:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0