Skickat la Familia till Skansen.

Hoppas på lite bättre pluggro då. Kom en liten bit igår i alla fall. Funderar på om jag borde ta med mig den ena boken jag måste läsa till tvättstugan och sitta där och läsa. Tvätten måste ju tvättas även om jag har plugg att göra ;(

I kväll/eftermiddag är vi bjudna på Trettondagsmiddag hos mamsen. Är nog bra med ett litet miljöombyte mitt under pluggandet, och kanske lite god mat. Sitter just nu och trycker i mig Ahlgrens bilar och Marabou Shweizernöt till lunch. Kanske inte världens bästa måltid, men satan så gott. Jag ska ju sluta äta godis på måndag och hålla upp ett helt år så jag måste passa på nu medans jag får:)


Kommentarer
Postat av: Liv

Haha, känner igen det där med att plugga på konstiga ställen..jag har pluggat samtidigt som jag sövt Filip på axeln, suttit på toan inlåst med böcker. Man får passa på helt enkelt. :D

2007-01-07 @ 21:47:01
Postat av: yllis

Liv: hahaha, vilken syn :)

2007-01-08 @ 16:50:43
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0