*sliter mitt hår*

Gaaah, vet ni vad som händer om man sätter en tvååring i badet och sen tittar bort i 20 sek. ?
Jo då snor tvååringen åt sig två hela rullar med toapapper och rullar ut i badet, och badar sen alldeles glad och nöjd runt i en härlig pappersmassa värdig en kartongfabrik.
Var får de allt ifrån egentligen??? Tur att man inte är så kinkig av sig, då skulle jag ha fått gråa hår för länge sen :s

Gissa vem som låg och fiskade upp pappersklegg med en tesil och en något större sil sen i ca. 15 minuter :)

Den här lilla ängeln kommer att göra mig uråldrig i förtid ;)




Kommentarer
Postat av: Liv

Vilken härlig tjej! Jadu..vart får de allt tokigt ifrån?? :D Men de är för sköna!

2007-01-07 @ 21:45:20
Postat av: yllis

Liv: visst är det galet vad påhittiga de kan vara ibland (läs: alldeles för ofta), min mamma bara njuter, jag var tydligen precis likadan och lite till :)

2007-01-08 @ 16:49:58
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0