Underbara Pilgrim och discopäron.

Idag efter praktiken gick jag och Debbie en sväng i Farsta centrum (ovanligt haha). Jag lyckades fynda jättefina Pilgrimsmycken med 30% rea. Har tänkt att ha dem till min svarta sidenklänning på lördag då vi ska på stort examens partaj. Min storebror är numer storasyster ;p Han blev färdig sjuksyrra idag. Tänk, jag som alltid velat ha en storasyster, nu får jag ju allt i en liksom *flina*.

Jag köpte även (äntligen får jag nog lov att säga), ett nytt par av mina älsklingsörhänge-pluppar från Pilgrim. Tappade den ena hos frisören i somras och har inte fått tummen ur förrän nu. Ett par smaragdgröna glasstenar, deras klassiska kollektion som det finns milijoners färger av.

Jag förälskade mig även i ett halsband på HM. Det är jättefint och ser ut som ett discopäron på en lång silver kedja.  Eller vad tycker ni? Färgen överrensstämmer tyvärr inte riktigt med verkligheten, det är mycket finare IRL. Det fanns även örhängen till som dessutom var på REA 50% så de fick följa med hem de med. Får se om jag kommer använda dem någongång. 20 kronor var en billig chansning.






Här är även bild på Pilgrim setet. Även på den här bilden är färgen lite vajsing, den är mycket mattare och ljusare på riktigt. Inte så "illig" om ni förstår vad jag menar :)







Riktigt nöjd med dagens shopping. På Hm köpte jag även ett trepack svarta tunna strumpisar. Allt som allt betalade jag 350 :-


(visst ja, en liten födelsedagspresent slank ner med. Mer säger jag inte idag ;))

Nu måste jag skriva färdigt hemtentan. Ha det!!!

Kommentarer
Postat av: Debbie

Såå fint! :D Hihi, precis..ovanligt att vi går där! Butikerna borde snart kasta ut oss eller ge oss rabatt ;)

Tack för presenten! Hihi, blev jättegla!

2007-01-11 @ 16:50:27
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: yllis

Debbie: klart att vi ska få rabatt,slänga ut oss tjänar de inget på ;)
Kul att du blev glad för presenten, det var liksom meningen ;P

2007-01-11 @ 20:46:14
URL: http://barajaget.blogg.se
Postat av: Debbie

Haha, va de meningen? Shit va tur! Du slog helt enkelt huvudet på spiken rätt i prick :D hihi, puss.. ses imorrn!

2007-01-11 @ 22:22:06
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Katta

Vilka fina smycken :) Nu ska jag iväg och skriva min tenta. Ha en bra dag!

2007-01-12 @ 08:14:41
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: yllis

Katta: Tack, visst är de fina :) Hoppas att det gick bra på tentan idag, det gjorde det säkert.

2007-01-12 @ 20:05:40
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0