Yeeeeeey!!!! Yllis is back!!!

Äntligen äntligen äntligen funkar mitt internet. Jag har svurit som en riktig karl i snart en månads tid nu.
Älskade dator vad jag saknat dig.
Har haft allt för mycket för mig nu i sommar för att kunna uppdatera bloggen på vad som hänt men kan i stora drag berätta att jag jobbar häcken av mig varannan vecka när kiddsen är hos J och myser med barnen de veckor de är hos mig.
Jag har fyndat klänningar i min källare och på rean och jag älskar min lägenhet just för att den är min :D

Kram på er alla som har kikat in här trots att jag inte uppdaterat på evigheter. PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: Liv

Åh, nu är allt som vanligt igen. *pustar ut* Välkommen tillbaks! :D

2007-07-31 @ 13:29:48
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Yllis

Heej!!! Ordningen är återställd ;) Tackar så mycket, nu ska jag försöka bli kvar här ett tag ;P

2007-07-31 @ 18:42:52
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0