En grå, småregnig dag som denna, klart att allt känns piss....:(

Hela dagen har varit upp och ner.
Stressig morgon med barn som inte vill till förskolan, farmor ska hämta, måste ta med extranycklarna och lämna på förskolan. Kommer fram...hittar INTE nycklarna!!! Panik...lämnat mina egna hemma i stressen...bråttom som fan till tunnelbanan men måste leta efter nycklarna på marken först. Mira är hysterisk när jag går. Ett blått band ligger i gräset i parken, YES nycklarna. Rusar tillbaka till förskolan, Mira blir hysterisk igen när jag går...kutar som en tok och hinner presiiiis med tunnelbanan. Sitter svettig och pustar ut och hinner med pendeln utan problem. Men bussen som ska vänta in pendeln i Västerhaninge har fått en raket eller liknande i arshlet och drar som en avlöning. FAN!!! Väntar på bussen i en halvtimme, sådär halvkul kan jag säga, kocken/chefen på jobbet skrattar åt min lilla historia och säger att det är lugnt om jag blir lite sen.

Kul början på dagen-NOT!!!

Resten av dagen fortsätter i samma anda. Är låg och sur på mig själv som jämt ska strula till allt och inte bara låta saker och ting vara.
Har tre nya snygga brännmärken på armarna, attans kastruller till å vara varma, och att jag ska vara så satans klumpig och aldrig lära mig hur varma de är :S
Kommer hem till två glada tjejer som lekt så fint med farmor...farmor åker hem...de små sessorna förvandlas till monster och jag känner mig som en pisspotta.

Snälla gör så att dagen tar slut och att allt känns bra och flyter fint imorgon!!!

Nu ska jag gå och hänga knäveck från balkongen...ha det!!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Stackars dig - men samtidigt kan jag inte låta bli att le. Ibland går allt åt helvete helt enkelt :). Hoppas du inte hänger i knäveck ännu. Trevlig helg!

2007-06-29 @ 22:50:35
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0