Hmmmm hmmm hmmm....

Skiter i att tjata om hur värdelös min dator är, men jag kan lova att det är den som är anledningen till min tystnad här på bloggen...

Den här veckan jobbar jag och J har barnen. Ganska skön vecka med korta arbetsdagar. Förutomimorgon då jag ska jobba mellan 11-23 eftersom vi har räkfrossa på restaurangen varje onsdag nu hela sommaren. Första räkfrossan för mig i mogron alltså, ska bli spännande att se hur det går då jag personligen är rätt skeptisk mot räkor i för stora mängder. Kommer säkerligen lukta som en gammal räkbåt på hemvägen sen. Fats det kanske är bra, då får jag sitta ifred i lugn och ro på pendeln :P


Kommentarer
Postat av: Liv

Lycka till på räkfrossan. Ha en glad midsommar nu också.

2007-06-20 @ 19:02:24
Postat av: Annakarin

Haha, jag jobbade ju på en räkbåt när Samuel var 1 år, de som äter räkor i mängder är en intressant hop människor.
Plaskis nästa vecka?

2007-06-20 @ 22:58:23
Postat av: Yllis

Liv: Bidde ingen räkfrossa för mig, blev sjuk istället :( Men nu mår jag bra och laddar inför Midsommaren. Ha en glad Midsommar du med :)
AnnaKarin: It´s a date ;)

2007-06-21 @ 12:52:00
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0