Älskade vår...

Nu är våren verkligen på framfart. Jag påverkas massor av det fina vårvädret. Vill bli fjortis igen och spendera vårnätterna i diverse portar hånglandes med Andreas Johnsson eller annan snygging :D

Men men, istället så spenderas dagen innomhus. J flyttar idag och kommer snart med ett stort flyttlass från landet som jag ska ha. Jag och girlsen håller på och rotar runt i deras rum. Hälften av alla grejjer ska ju till sin nya adress nu liksom. Ska bli sjukt skönt att bli av med en stor bunt av deras grejjer som har en sån konstig talang för att ligga överallt utom på sin plats liksom.
Men jag är så galet oorganiserad så jag krånglar liksom alltid till allt . Onödigt, borde gå en kurs i organisation, finns det??? :P

Nu är det dax för lunch med. Ha det!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Synd att Andreas J precis fått barn då. Annars skulle han säkert uppskatta att hångla med någon som EVENTUELLT är kortare än honom...och porrig....njaaeee. Vet nån va. Nu har jag trackat klart!! Hoppas allt är bra med dig! Kramar

2007-03-11 @ 16:18:15
Postat av: yllis

Emma: sparka på den som ligger ner, gör det bara du ;)Kram själv

2007-03-11 @ 19:07:42
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0