I fixartagen...

Äntligen börjar det hända grejjer här hemma. Det mesta av Js grejjer har hittat till sin nya adress och mina prylar börjar så smått hitta sina nya platser.

Igår var bästa Rebban här och hjälpte mig styra upp ett och annat. Hon är till skillnad från mig bra på att organisera och väldigt handlingskraftig. Jag är en sån som älskar att fixa och trixa men behöver en spark i ändan eller två för att komma igång liksom.

Vi lyckades igår omvandla min gamla stora, trasiga och allmänt åbäkiga TV-möbel till ett fullt fungerande och faktiskt helt ok utséendemässigt skrivbord. Sug på den du :P Jag sågade även av benen på ett gammalt kvadratiskt bord med lådor och simsalabim så fick jag ett fint litet soffbord. Nu ska jag bara handla bets och måla bordet mörkt mört brunt, kommer att bli så fint så :D

Vi möblerade oxå om både mitt sovrum  och vardagsrummet så nu börjar det faktiskt se riktigt beboeligt ut :)

Puss på dig Rebban och tusen tack för hjälpen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0