Om att bo ensam...

hur underbart är inte det då? Helt galet nice faktiskt. Jag får ställa möblerna var jag vill, jag får hänga upp vad jag vill på väggarna, jag får göra vad jag vill, med vem jag vill, när jag vill :) Helt underbart faktiskt. När jag kommer hem så ser lägenheten ut preciiiiis som när jag lämnade den. Lovely.

Igår var en dålig dag. Mammas man Tommy kom och hämtade girlsen runt tio så att jag skulle få sova en liten stund. Det gjorde jag, i hela tre timmar. Sjukt skönt. Trotts detta så var tålamodet på noll när de kom hem igen vid två. Bästa Jessa kom vid kvart i sex och var med oss på kvällen. Allt går så mycket smidigare när det är någon annan här.

Leia har fått börja vara uppe typ en halvtimme efter att jag lagt Miran. Så att vi får lite Leia-mamma tid varje dag. Har bara haft det så två kvällar än men det är mysigt. Sitta i stora fotäljen och läsa och prata lite tillsammans.

När kiddsen somnat dela jag och Jessa på en flaska rödvin och titta på hela tre Robbiekonserter och småpratade om allt och inget hela kvällen. Jättemysigt var det. Kom i säng runt halv två och väcktes vid halv sju, så smått trött får jag väl erkänna att jag är idag. Men det var det värt :)

Idag hämtar J girlsen och har dem fram till Torsdag. Själv ska jag gå in i nim plugg-koma och försvinna från verkligeheten i dagarna fyra.
Ska börja "ledigheten" med ett skönt träningspass idag har jag tänkt. Ladda batterierna lite och helt koppla bort verkligheten ett par timmar. Ska bli fantastiskt skönt. Hoppas på att få lite energi så att jag klarar av all läsning jag har framför mig och att jag lyckas skriva ihop en bra hemtenta med.

Nu ska jag och töserna gå och sortera upp alla deras böcker och gosedjur, hälften ska ju flytta med dem till Tyresö nu. Helt underbart att bli av med så mycket grejjer :)

Kommentarer
Postat av: Ostron

AAAAA GU VA NICE ASSo!!!!

asso ja fick en ny lägenhet förra veckan...
den e bara såååååååå bra assååååååå!!!!

Asså guuuuud va gött likxom.
preciiiiiiis gå till min bästiz<3 å dricka teeeeee!!!!!!

HADE BÄSTZZZZZ ALLA

PHÖZZZZ Å KJAMZ

2007-04-16 @ 10:13:28
URL: http://bara-mitt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0