På Söndag drar flyttlasset...

Ja, Js då. Jag stannar ju kvar här.

Känns lite uppåner just nu. Har längtat länge nu efter att få bo själv, men visst fan börjar det bli smått asläskigt :S Nu när man fått ett datum så blir allt så väldigt på riktigt liksom.
För att inte tala om allt praktiskt. Själva uppdelandet har so far gått skrämmande smidigt. Tur som fan att vi har landet och därav dubletter av precis allt men det är ju en hel del att fixa med nu. Och barnens grejjer, hur delar vi upp dem? Ska bli asskönt rent ut sagt att bli av med hälften av alla dessa leksaker som ligger och skräpar mest överallt men hur ska vi dela liksom? Kan ju inte lägga allt ansvar på en 4½ åring heller :S

Nä, fy fabian vad det ska bli skönt när den här helgen och veckan efter är förbi. Förhoppningsvis så kommer allt att ha ordnat upp sig lite då i alla fall.

Ikväll rymmer jag till bror min igen. Ska bli skönt att få komma bort lite och reda ut saker och ting i huvudet. Men bloggen blir ju lidande som vanligt då :(
Han har inte fått internet än så där sitter man helt handikappad. Tur att brosan är en kul prick i alla fall :D

Kommentarer
Postat av: manne

kan man lämna kommentarer som inte har med inlägget att göra? :) hursomhelst vill jag alla ödmjukast tacka för din strålande närvaro på festen!!! och vaskrensaren var inte direkt i vägen när vi skulle reda upp röran i köket efter festen! puss på dig! :)

2007-03-07 @ 15:37:53
Postat av: yllis

Manne: Klart att du får skriva annat med. Gör vi ju jämt hos Debbie ;P....tack själv för att jag fick komma. Det var supertrevligt. Gullig syrra du har :D...visste väl att slaskrensaren skulle komma till användning, cant live without them lixom. Puss puss

2007-03-07 @ 16:44:11
URL: http://barajaget.blogg.se
Postat av: Liv

hoppas du har det skönt hos brorsan. och att allt går så bra som det kan med flytten och allt.

2007-03-09 @ 10:04:47
Postat av: yllis

Liv: Mmm var skönt hos bror min. Sov mest :P Nu flyttas det för fullt. Längtar tills det är över :S Tog en liiiten datapaus ;)

2007-03-11 @ 12:19:12
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0