Sådär ja...

Nu är tentan inlämnad, redovisningen genomförd och litteraturen läst :P

Nu ska jag bara njuta av småkiddsen i helgen utan att ha en massa "måsten" hängandes över huvudet. Känns skööööönt vill jag lova.

Ikväll kommer mamma och Tommy hit på middag. Ska försöka mig på att göra en fiskgryta med saffran och kräftstjärtar. Sofie i min klass sa att den är supergod och jättelätt. Får se om den är Yllis-lätt eller om det blir pannkaka av alltihop. Tur att det finns hämtpizza :P

Imorgon ska jag och töserna leka med Rebban hela dagen. På kvällen kommer även Jenny hit och så lagar vi lite god mat och dricker lite vin när girlsen sover. Ska bli jättemysigt.

Fille på min träning kom med det eminenta tippset att köra 100 hugg med bokken om dagen. Ska tydligen vara bra träning. För er som inte vet så är bokken ett träsvärd som man använder inom Aikidon. Sagt och gjort, igår körde jag mina hundra hugg....idag har jag ont i hela armarna...så lite träning var det nog. Kan berätta att min bokken är ganska tung :S

Kommentarer
Postat av: Liv

Vad härligt! Hoppas du haft en skön helg.

2007-03-27 @ 09:51:31
Postat av: yllis

Liv: Helgen var supermysig. Maten blev god och Moderna Muséet var en riktig hit. Rekomenderar verkligen deras familjevisningar. jag och Leia hade jättekul :) Det roligaste var nästan att skruttan var lika förtjust i själva visningen som av att få jobba i verkstan :D Hoppas att din helg var bra den med :)

2007-03-28 @ 12:20:59
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0