Älskade Försäkringskassan...

Hahaha...inte ofta man ser den meningen va??? ;P

Men den söta tjejen jag varit i kontakt med angående min ansökan om bostadsbidrag har inte legat på latsidan alls, utan jag fick just reda på att jag kommer att få 2700 kr nu på fredag för April månad :D
Och sen samma summa den 27e varje månad....
Detta betyder alltså att mina små sötnosar till barn kommer att få mat även denna månad....:D Lyckan är total, nu kan jag betala tillbaka pengarna jag lånade av bror min på en gång utan att behöva använda dem först :D

Och så är jag extra glad för min söta väns skull idag som fick en egen lägenhet idag. Stort Grattis Sötnos, det är du värd :D

Glad glad glad......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0