Första dagen som servitris...

ja det blir idag det.
Är konstigt nog jätte nervös, brukar aldrig vara det inför nya jobb...kanske har att göra med att det är en för mig helt ny branch? Allt kommmer att vara så nytt för mig och jag vet inte om jag känner mig så bekväm som rookie :(

Natten var hemsk, vaknade av mig själv säkert uppåt 8-10 ggr, och sen vaknade jag av först Miran när hon kom in till mig vid ett, och sen Leian när hon kom in vid halv sju sisådär....fyyy...det här känns verkligen inte roligt alls...men men, bara att gilla läget, plocka fram de svart/vita tråkkläderna och bita ihop!!!

Hörs ikväll när jag kommer hem, och då ska jag skriva ett sprudlande glatt och positivt inlägg om hur kul jag haft och hur mycket dricks jag fått....Så det så.

Kommentarer
Postat av: Line

Lycka till idag! Vi ska tänka på dig.
Kram

2007-05-06 @ 10:33:14
Postat av: yllis

Line: Heeej tjejen, vad kul att se dig här:D Kommer du på onsdag förresten? Kram

2007-05-06 @ 21:31:42
URL: http://barajaget.blogg.se
Postat av: Line

Kan tyvärr inte, förlåt att jag inte har hört av mig. Jag såg att du hade ringt för någon dag sedan, vi kan väl höras snart. Kul att du hade en bra första dag. kram

2007-05-06 @ 23:39:31
Postat av: manne

yllis, kom hit och spill!!! ah ah ah yllis! fem droppar till! -skulle jag sjungit om jag druckit kaffe.

2007-05-13 @ 03:47:34
Postat av: yllis

Manne: Risken är ganska stor för det, att jag spiller alltså ;)

2007-05-13 @ 19:54:13
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0