Ikväll smäller det...

andra gången gillt hoppas jag på.

Fantastiskt duktiga Miss Li uppträder ikväll på Debaser. Förra gången vi drog iväg för att kolla in tjejen live så blev hon sjuk, så nu hoppas jag verkligen att flickebarnet har ätit sina vitaminer ordentligt, för det ska bli så gränslöst kul att kolla in henne.
Hon har en fantastisk personlig röst, underbart mysigt sound och (för det mesta) bra och skojjiga texter.
Kul jul ska det bli.
Funderar på vad det blir för kläder dagen till ära. Lutar en hel del åt att jag behåller jeanskjolen på, men tar en vit topp med tillhörande strumpisar till (funderar visst högt nu, eller i alla fall synligt ;P )...jaja...vi får se vad det blir. Kanske tom. min pepitarutiga 50-talsklänning får följa med..??? Ja, den blir det nog. Nu ska jag gå och försöka se lite snyggare och piggare ut med hjälp av: I.D, Blinc och Estee Lauder. (Tack gode gud för smink!!!)
Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0