Stockholms mest puckade brud...det är jag det!!!

Nu är jag hemma igen. Skolan var som förväntat superkul, är så glad att jag börjat där. Känner verkligen att jag har hamnat helt rätt, en mycket skön känsla vill jag lova.

Var hemma en sväng mellan skola och träning. Bland annat för att äta min sjukt goda matlåda som jag jag gjorde i ordning i lördags.
Egenmarinerad fläskkottlett med kokt potatis och sallad.
Hungrig som en varg öppnar jag kylen för att ta fram min goda mat.....men den är putts väck!!! ...Kollar om jag kanske hade ställt in den i frysen istället....men icke sa nicke. Var i helvete är min mat!!! ...Får en obehaglig känsla i magen och tänker att "näe, Så dum är inte ens jag"....Joho då, preciiiis så dum är jag tydligen. Jag hade tagit fram min fina rosa matlåda ur skåpet med plastlådor, stoppat ner min gooooda mat....och stoppat tillbaka lådan i skåpet.....Gisses, hur dum får man vara egentligen??? Ibland tror jag att jag passerat den gränsen med hästlängder. Det blev till att äta pannkakor till middag för det hade jag redan färdiga i kylen. Kanske inte det mest ultimata att äta innan träning men vad gör man liksom???

Träningen var i alla fall jättekul. Får väl lov att erkänna att jag varit inne i en svacka senaste tiden men hoppas att den är på väg bort nu. Gick tom. ganska bra idag :P

Nu ska jag äta lite välförtjanad youghurt innan jag hoppar i duschen. Ha det gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0