Underbara ungar...

Igår var Kalle och Rebban här och åt och drack lite gott. Kalle hade med sig sin nyinhandlade kostym i en påse. Leia tyckte att han skulle prova den och visa, men Kalle förklarade att han inte kunde det eftersom han inte visste om han skulle ha kvar den eller lämna tillbaka, och om man lämnar tillbaka så får man inte använda kläderna först. Leia tyckte uppenbarligen att det var töntigt svarat för hon började att håna Kalle enormt. hon tog upp en vindruvskvist utan vindruvor och började härma honom gravallvarligt men med glimten i ögat. Höll upp den gamla kvisten och mässade på "det här är min fiiina nya kostym, men jag tyvärr inte ta på mig den för då kanske den blir smuttsig och då fåååår jag aaaldrig lämna tillbaka den sen"...

Shit vad vi garvade, inte ens fem år gammal och kör redan på ironi, den var totalt otippad :P

Kommentarer
Postat av: manne

hahahahahaha! vilken underbar unge!!! :)

2007-05-13 @ 03:44:27
Postat av: Sarah29

*S* Ibland blir man helt chockad över vad de gör och säger! Som du säger, ironi fattar man väl inte när man är 4? Om man inte tränats hårt, som mina ungar... *Hehe*

2007-05-13 @ 09:38:01
URL: http://blogg.passagen.se/sarahh29
Postat av: yllis

Manne: alldeles alldeles uuuunderbar som allas vår kära Askungen säger ;)

Sarah29: Har nog tränats en hel del här hemma med är jag rädd:P

2007-05-13 @ 19:51:23
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0