Veckan tog ut sin rätt tillslut...

Har ju haft ont i halsen och lite rethosta hela veckan. På det så har jag haft barnen samt ett arbete att slutföra i skolan så det har bara varit att bita ihop och låtsas som inget. Igår hämtade J barnen från förskolan.
När jag kom hem från skolan la jag mig i soffan och tittade på "Vänner" säsong 7 ett par timmar. Somnade i soffan runt fem- halvsex och sov som en stock fram till kl 00.20. Pigg som en mört vill tilläggas. Trottade ut mig med två timmars Vänner maraton till innan jag somnade om runt halv tre igen. Halv sju imorse vaknade jag av ett sms och sen var det kört.

Mycket konstigt dygn kan man tycka, men jag behövde nog verkligen den där sömnen igår.

Idah har jag, J och girlsen varit i Bandängen och tittat på djuren och lekt. Jätte mysigt var det. Kan verkligen sakna de delarna ibland. Att vara en av två liksom, en del av vår tvåsamhet.
Men, men, läget är som det är och jag vill inte att det ska vara annorlunda heller, i alla fall inte oftast ;P

Kommentarer
Postat av: manne

tv-serieracing ar underbart! :) :) :)

2007-05-19 @ 08:04:05
Postat av: Liv

krya på dig! skönt att få sova ordentligt...det gjorde du rätt i!

2007-05-19 @ 19:09:38
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: josse

haha, jag har gjort lika dant, jag är har varit helt slut dom här dagarna, förstår inte varför, jag menar det är ju inte precis så att vi har det JÄTTE jobbigt i skolan, haha! hoppas du haft en trevlig helg. kram på dig

2007-05-19 @ 20:36:59
URL: http://asgrymmajossan.blogg.se
Postat av: Debbie

Haha.. var glad att du inte var lika sjuk som mig iaf, hade absolut inte kunnat ta hand om några ungar..kunde knappt ta hand om mig själv :P Har sån galen rethosta nu också!! Fattar inte hur jag ska kunna klara dom här två praktikveckorna, hostar ju ihjäl mig här hemma :(
Btw, funderar på att köpa heeela Vänner med 10 disc.. 1500 kr :P vad tyckeru? ;P

2007-05-20 @ 18:31:33
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Liv

nu måste du uppdatera snart *jag är förkyld och har tråkigt* för min skull? ;))

2007-05-22 @ 13:31:28
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: yllis

Manne: Visst är det underbart. Är inne på säsong 10 nu :P
Liv: Tack så mycket, och krya på dig tillbaka...liten uppdatering idag i alla fall...bara för din skull ;P
Josse: Heej...vad kul att du hittat hit...visst har vi haft det rätt lugnt i skolan men på nått sätt har den lyckats suga musten ur oss alla ändå:P Hoppas att du får en kul praktik...Kram kram
Debbie: Köp köp köp...ska man äga nån hel serie så är det just Vänner. Går inte att tröttna på dem :D

2007-05-22 @ 20:21:04
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0