Bästa barnen.....

Att ha med kidsen på träningen gick högt över förväntan. Innan träningen gick vi förbi Konsum och inhandlade:

2 st prinsesstidningar med tillhörande smycken (ren och skär lycka)
1 påse clementiner som doftade underbart av jul
2 Bananer (krav såklart;))
1 Paket Mumin-kex (sjukligt goda om jag får säga det själv)

Till detta hade vi även med en flaska vatten och lite småleksaker hemifrån...

Tjejerna satt som små änglar och pysslade med sina grejer under heeeela träningen... De var tom så duktiga att de åt frukten innan kexen precis som jag sagt åt dem :P

Ibland går visst informationen in trots allt :P

Stora blanka guldstjärnor vill jag ge Världens Bästa Barn idag!!!

Kommentarer
Postat av: Liv

Du är ju min idol! Jag drar mig alltid för dylikt för jag är så feg att de ska balla ur. Men nu får jag ju upp hoppet :)

2007-11-18 @ 17:01:42
URL: http://www.supergirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0