Skämtar han däruppe med mig eller???

Griiina.
Pappa var just och lämnade blåbärssoppa och ipren. Tofuglass hade de inte på fyra affärer så när pappa skulle köpa isglass på den sista istället  (vanlig sabla Piggelin) sa puckot i affären att den innehöll laktos!!!!!
Jävla amatör!!! Borde han ens få sälja glass? Så nu får jag ingen glass och jag e så svag i kroppen att jag inte pallar att öppna blåbärssoppan!!! Skämtar jag med mig eller....

Bjuder på ett nytt snyggt foto av tokfrysande Yllis med feber som e uppe och kikar på 40 grader.... Ja, nu kan ni ju gissa vad som e min bästa vän... I.D bare minerals och Blink mascara såklart ;)



Förstår faktiskt nu varför jag blir tagen för å vara minderårig i stup och kvarten ;)



Uppdatering:
Blåbärssoppan e fixade med en enorm kraftansträngning och upphälld i vinglas för å göra det hela lite skojjigare... Det blir ju så kul som man gör det liksom ;)




Haha näe jag e inte ett dugg uttråkad och patetisk som tvingar er att läsa (och än värre se) om min härliga fredagskväll.... Sorry ;)




Kommentarer
Postat av: Liv

Skål på dig och krya på dig!
Jag var inte heller så part igår, somnade framför tv:n vid halv elva...

2007-12-01 @ 15:07:47
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Yllis

Liv: Lät skönt med halv elva :)

2007-12-03 @ 22:30:58
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0