Vaknar en sekund ur min dvala...

har som ni kanske märkt levt i en bubbla senaste tiden. Jobbat, jobbat och jobbat med min stol i skolan, försökt att vara den supermamma jag vill vara ,och varit uppe i allt och inget.

Vi har efter djupa samtal här hemma kommit fram till att datorn inte sätts på förrän barnen lägger sig så att vi får mer kvalitetstid tillsammans de veckor jag har dem. Det har funkat super även om man får lite abstinens till och från. Men oj, vad mycket jag får gjort. När barnen leker så fint med varandra brukar jag glutta på datorn en stund, nu fixar jag saker jag borde istället. Vi har även börjat att involvera girlsen mycket mer i allt vardagsfix. De skär grönsaker, steker korv, dammsuger och putsar speglar. Så himla duktiga är de och de bara myser av att få vara med och hjälpa till...

Idag kom den efterlängtade målaren hit och började fixa mitt kök och min hall. Ska bli sååååå fint :D Vitt, vitt, vitt i köket (väggar, tak, lister, fönsterkarmar och skåpluckor) och till hallen hittade jag en underbar vit tapet med 50-tals mönster. Såååå fin och såååå Yllis!!!

Har även lyckats installera mobilprogrammen till min dator med lite msn guidning av Tobbe (tackar tackar) och idag lyckades jag äntligen föra över mina närmare 300 bilder som legat och vägt i mobilen. Så nu kan jag lägga upp bilder igen :D Starting asap....

   

och så tapeten:







Kommentarer
Postat av: Liv

Vad fina kort! Och du har varit saknad! LIte roligt hur beroende man blir av vissa bloggar. :)
Gillar tapeten.

2007-10-03 @ 19:32:02
Postat av: Yllis

Liv: Härligt att vara saknad. Får väl erkänna att jag läser din blogg varenda dag med :P Är dålig på att kommentera bara :(
Visst är de fina...korten visar verkligen tjejernas personligheter klockrent :)
Imorgon åker tapeten upp...lääängtar

2007-10-03 @ 22:09:18
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0