Stolt som tuppen och lycklig som en galosch!!!

Och helt och hållet pga. mina kära svart/gula pojkar som spelade en grymt bra match idag och spöade Bajen på "bortaplan". Ja, derbyn spelas ju alltid på Råsunda men det var Hammarby som var värdar för kvällen.
Efter en sjukt bra spelad första halvlek satt jag som på nålar då bajen ledde med 1-0 i halvtid. AIKs kvittering var bara en tidsfråga, då de om man bortser från matchens första 10 minuter helt regerade på planen. Fantastiskt roligt och underhållande spel med mycket rörelse och många långa löpningar. Me like...
Inatt kommer jag att sova gott som en prinsessa i min fiiiina AIK-tee....!!!

134251-226




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0