Tröstshoppat...

För det fååår man göra när man är liten och sjuk... Igår klickade jag helt enkelt hem en underbart fin sidenkjol och ett par skinnstövlar från laredoute. Med 25% på stövlarna och kjolen till ett riktigt fyndpris så lyckades jag motivera köpet för mig själv utan större problem. Plus att jag ju är i akut behov av  nya skinnstövlar. Hoppas bara att storleken blir bra nu.
Både kjolen och stövlarna beställdes i svart, och dimper ner inom 10 dagar. lovely att ha ett paket att se fram emot nu :D
image232    image233

Kommentarer
Postat av: Torhill

Har funderat lite på kjolen, i svart, men vet inte riktigt, du får berätta sen hur den e :)
snygga stövlar :)

2007-09-10 @ 19:47:24
URL: http://www.vgb.no/15842/
Postat av: Yllis

Torhill: Lovar att komma med rapport sen...Hoppas så att jag inte ska bli besviken :)

2007-09-11 @ 00:51:37
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0