En halv-dålig föreläsning...

En föreläsning med två föreläsare resulterade i en halv dålig föreläsning... och en halv bra!
Första föreläsaren var bra, tydlig och gav en bra och enkel överblick av Piaget... den andra föreläsaren talade om Vygotskij, och jag och de flesta andra vad jag förstod blev enbart förvirrade av hennes halva av föreläsningen.
Trist...

Nu längtar jag till sommaren så det värker... Hittade en bild på telefonen som funnits där sen i somras... oj vad jag saknar min solbränna känner jag... och saknar sommarklänningar och fräknar och sol och bad och glass och tom skrapsår på knäna och brännvarm sand under fossingarna!!!

image440

Ute smattrar det och köksfönstret är prickigt av regn... vart tog min sol vägen?


Kommentarer
Postat av: Hemmamamman

Efter ditt inlägg längtar man ju ännu ännu mer! :O)

2008-04-08 @ 15:23:26
URL: http://hemmamamman.blogg.se
Postat av: Agnes!

BAJSFÖRELÄSNING! Den första är min lärare. Hon är bra, men jag tycker att alla föreläsningar med för mycket power point SUGER. Usch, jag blir vansinnig när jag tänker på att våra föreläsare är LÄRARUTBILDARE - ibland totalt utan känsla för upplägg, less is more, osv... HERRE GUD! Hur kan man projicera långa texter och citat när man pratar om något helt annat?!!?!!

2008-04-09 @ 00:25:05
URL: http://pagnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0