Fotbollsnerver

Jag har en uppsjö av dem... och alla verkar ha satt sig utanpå skinnet och dansar samba just nu...
Efter två omgångar in i allsvenskan och med endast en pluttig poäng och inte ett mål av våra svart/gula pojkar, börjar magkatarren sakta men säkert ge sig till känna... går runt toknervös och längtar så sjukt mycket efter tre ynka poäng mor Sundsvall ikväll... Är det verkligen så mycket begärt? Jag tycker inte det!!!

Men mest fasar jag inför nästa veckas derby mot Hammarby... i min klass går ett helt gäng starkt troende Hammarbyare... mig veterligen är jag den enda med hjärtat på rätta stället i klassen... Om AIK förlorar derbyt (hemska tanke) tänker jag inte gå till skolan på en vecka minst... (kan lova att jag skulle få höra om förlusten ordentligt)...
Jag kommer att ha hjärtesorg och i Japan har jag hört att man får sjukskriva sig för sånna saker... Så nu håller vi tummarna så att jag lycklig får trippa till skolan nästa vecka iförd AIK tröja ;)

Såhär såg det ut på väg till premiärmatchen mot Kalmar...


Och så här härligt var det innan matchen drog igång...


Hur det gick sen behöver vi inte bry oss om nu... nu ser vi frammåt och håller tummarna ikväl!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0