Träningsläger

Den här helgen har till stort bestått av träning.
Min klubb anordnade ett stort träningsläger med en av sveriges bästa aikidokas, Stefan Stenudd.
Jag han med fyra av sex pass vilket närmare bestämt betyder 6 timmars härlig aikido. Lägret var superskoj och inspirerande och nu är jag mör som en nybankad råbiff... armarna är fulla av blåmärken och benen är mindre sugna på att bära runt på min kropp mer för den här dagen...
Så fort kidsen somnat blir det till att krypa ner i sängen och försvinna in i "Pushing Daisies"... den kanske finaste serien jag någonsin sett... den är bara så...
.... förtjusande helt enkelt. Förtjusande och vacker!!!
Fick jag byta garderob med någon i hela världen skulle jag byta med Chuck... och sen skulle jag leva lycklig i alla mina dagar... och skulle jag inte det så skulle jag i alla fall vara strålande tjusig i min olycka!!!

image483

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0